[Java lista] xml megint

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 09:59:04 CET

Sziasztok!

A következő problémám van:
1.6 -ban van olyan csomag, hogy javax.xml.stream és a tutorialok nagy
része az ebben található XmlStremReader osztályt ajánlja, hogy
használjam az appletnak visszaérkező xml feldolgozásra.
A problémám, hogy ez nincsen benne az 1.5 javaban (NetBeans és a doksi
ezt mondja). Abban meg nem vagyok biztos, hogy minden kliensgépen 1.6
java van.

Tudtok valami olyan tutorialt ami 1.5 javara készült és meg tudnám
nézni, hogy ott ezt hogyan tudom megoldani?

Köszi!

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando