[Java lista] sax kérdés

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2008. Okt. 27., H, 11:36:53 CET

Sziasztok!

Érdekes (legalábbis nekem:-) dolgot vettem észre, a sax parsolásnál.
Ha a fülében szerepel, hogy: (vagy hasonló)

... "http://www.w3.org/Graphics/SVG/1.1/DTD/svg11.dtd">

Akkor a parser elmegy erre a címre, és
valamit molyol, gondolom hozzáfér ehhez az állományhoz. Ez
másodpercekig tart, és snifferrel követni lehet a forgalmat az
eth0-n. Ezt abból is látom, hogy ha lekapcsolom a netet, akkor kiakad
azonnal, hogy nincs hálózati kapcsolat, és esze ágában nincs parsolni.
Ha http cím nem szerepel az állományban akkor simán leparsolja net
nélkül is egy pillanat alatt.
A parser név:
org.apache.xerces.parsers.SAXParser

Hogy lehet erről lebeszélni? (az állomány előzetes szerkesztése nem jó
megoldás, mint ahogy a net biztosítása sem.)

Köszi:
Zs.