[Java lista] JPA Cascade törlés probléma

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2008. Okt. 27., H, 14:17:12 CET

oke, akkor elolvastam megegyszer :)

annyibol masrol beszelunk, hogy en azt hittem a parent-child
viszonyban tortent valtozas nem megy le a kerdezonek a db-be. a
delete-orphan (ha a gyereket szeretned ha teljesen torlodne ha a szulo
mar nem referal ra) az mas tema, arra openjpa-ban ott a
@ElementDependent, eclipselinkben a @PrivateOwned annotation.