[Java lista] applet

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Okt. 27., H, 20:34:25 CET

Sziasztok!

A kérdésem, hogy tudtok-e olyan applet tutorialt a neten amiből meg
tudnám nézni, hogy hogyan lehet az alábbi elvárásnak megfelelő dolgot
megcsinálni.
Van egy applet amiben alapértelmezetten egy login felület jön fel.
Ha az azonosítás rendben megtörtént, akkor feljön egy űrlap amin meg
kell adni az adatokat. (az elképezlés az, hogy a teljes applet felület
cserélődik). Az űrlap elküldése után megint feljön egy másik
tájékoztató felület. Ezen van két gomb. Az egyik gomb ismét a login
utáni űrlapot jeleníti meg. A másik gomb meg a logint.

A probléma lényege, hogy a login felületet - ami alapértelmezetten
megjelenik egy külön JPanelba került - kiraktam egy külön osztályba.
Az itt lévő buttonra raktam egy actionListenert amiben ha a visszatérő
értékek rendben vannak, akkor a teljes login felület lecserélődik az
űrlapra. Most hiába adom meg, hogy
ValamilyenUrlap valamilyenUrlap = new ValamilyenUrlap();
loginJpanel.removeAll();
loginJpanel.add(valamilyenUrlap);
loginJpanel.repaint();

csak az történik, hogy a loginJpanel teljesen kiürül és nem kerül a
helyére semmi.
Azt viszont észrevettem, hogy egy a már a felületen lévő elemet meg
meg tudok változtatni, de hozzáadni semmit sem tudok.
A felületeket NetBeansben kattintgattam össze. Hibaüzenet nincsen sehol sem.

Tutorialt azért kérek mert a hétvégén megnéztem vagy 30-40 -t de
egyikben sem tárgyaltak olyat, hogy a felületek cserélődnek és nem
popuppal. Ami ígéretesnek tűnt, ahhoz pedig nem volt elérhető a
forráskód.
Azt meg nem tudom eldönteni, hogy én néztem-e be nagyon valamit vagy
sem. Vagy amiket olvastam azokban nem vettem észre valami fontos
információt.

Köszönöm a segítséget!

--
- -