[Java lista] applet

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Okt. 27., H, 21:28:34 CET

Halihó!

> A kérdésem, hogy tudtok-e olyan applet tutorialt a neten amiből meg
> tudnám nézni, hogy hogyan lehet az alábbi elvárásnak megfelelő dolgot
> megcsinálni.
> Van egy applet amiben alapértelmezetten egy login felület jön fel.
> Ha az azonosítás rendben megtörtént, akkor feljön egy űrlap amin meg
> kell adni az adatokat.
> [...]

  Azt tudom javasolni, hogy az egyes képernyőket tedd rá egy-egy JPanel-re.
Ezt önállóan meg tudod tervezni, és tesztelni is tudod. A következő lépésre
létrehozod a soron következő panelt, feltöltöd megfelelő értékekkel, és az
aktuálisan lecseréled erre, majd a régit megszünteted.
  Alternatív megoldás a CardLayout, de túl sok panel esetén túlzabálja magát
memóriából, amire célszerű ügyelni... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor