[Java lista] JDeveleoper + TopLink

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Sze. 3., Sze, 09:07:00 CEST

Sziasztok,

ha EJB 3.0 entitásokat írok JDeveloper-ben, és session bean-eket, majd
futtatom az Embedded OC4J-n, perzisztálok, hiába állítgatom a
persistence.xml-ben, hogy hozza létre a táblákat, nem akarja
megcsinálni. Se a szekvenciákat. Utánanéztem Google-lal, ott addig
jutottam, hogyha a GenerationType AUTO, akkor nem csinál táblát az
azonosítóknak, de a többinek mennie kéne.

Tippem, hogyha így indítom, ilyesmit nem akar megcsinálni, csak ha
EAR-ba csomagolom, és úgy telepíteni.

Van valakinek tapasztalata, hogy hogy lehetne így rávenni, hogy mindig
kreálja le a táblákat?

Viczi