[Java lista] Hibernate reverse engineering

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Sze. 9., K, 11:39:27 CEST

Hat ja, bar egy torol fakadnak szerencsere ezek a dolgok:

<jdbcconfiguration
  packagename="package.name"                            (1)
  revengfile="hibernate.reveng.xml"                     (2)
  reversestrategy="ReverseEngineeringStrategy classname"(3)

  detectmanytomany="true|false"                         (4)

  detectoptmisticlock="true|false"                      (5)

</jdbcconfiguration>

Nincs mit.

Andris