[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 15., H, 12:34:22 CEST

Halihó!

> ne is mondd, hogyan lehet magyar billentyukiosztassal prgmozni?!
> pontosvesszot altgr-es kombinacioval rakni, es akkor a kapcsos
> zarojelekrol meg nem beszletem... szoval ertem

  Én alig írok pontosvesszőt, az IDE kiteszi magától... :)
  A Ctrl-Space pedig ugyanott van... sok éve magyar billentyűvel programozok,
simán van olyan gyors, mintha angolon tenném... ezek mind (meg)szokás
kérdései, felesleges ezen agyalni (ahogy a touchpad és egér között se, én
touchpad-ot szoktam használni, mert így tudok gépelés közben egerészni és nem
kell levennem a kezem a billentyűzetről, más meg idegbajt kap a tapipadtól).
  A nagyobb baj az, hogy az időm felében programozok csak, azon túl doksikat
és terveket készítek... azokhoz pedig kell a magyar ékezet... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor