[Java lista] billenő tyű kiosztás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Sze. 15., H, 13:52:53 CEST

Szia,

Miért, szerinted sok különbség van az "Alt-GR B" és a "Shift {" között? Mindegyikhez egyszerre két billentyűt kell lenyomni, akkor meg már majdnem teljesen mindegy szvsz... Alapvetően szokás kérdése, viszont mivel az időm jelentős részében speckót írok, esetleg tervezek, doksit készítek, levelezek, satöbbi, így szvsz nagyobb macera lenne két kiosztást észben (és az ujjaimban) tartani, mint egyet jól begyakorolni (tíz ujj, meg vakon gépelés, meg ilyenek mind megvan). Ez még akkor is igaz, ha a magyar és az angol alig különbözik "alap betű szinten", mondjuk a francia és az angol már nagyobb kaland lenne - a hat manuálos kínairól meg már ne is beszéljünk ugye :). Szóval könnyebbnek ítéltem magyar billentyűzeten angolul doksit írni, mint fordítva lett volna, így viszont a kódolást is inkább a magyar kiosztással végzem, és teljesen happy vagyok vele. Kódgépelő versenyre is szívesen kiállok bármely angol kiosztású kollégával, de nem hiszem, hogy szignifikáns különbség lenne (ugyanazt az időkülönbséget valószínűsítem, mint amelyet azonos hosszúságú, tetszés szerinti angol és/vagy magyar szöveg begépelése során is kapnánk).

Ízlésről egyébként sem vitatkozunk (latinos műveltségűek képzeljék ide ugyanezt latinul).

Üdvözlettel,

Iván

Iván Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck