[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 14:12:21 CEST

2008/9/15 Verhás Péter <peter at verhas.com>:
> Nekem az a tapasztalatom, igaz nem sok, hogy akkor lehet alkalmazni
> valamilyen agilis módszertant, ha
>
> - a gyártandó szoftver struktúrája már valahonnan adott, nem kell
> különösebben tervezni, és
> - az ügyfél nem tudja pontosan, hogy mit szeretne és ezért elfogadja a
> módszertannal járó költségek bizonytalanságát.
>
> Például egy OfBiz rendszerre épülő ügyviteli rendszer eleve adja a
> struktúrákat, és csak egyes funkciókat kell megvalósítani.
>
> Ugyanakkor ha nincs meg a pontos struktúra, akkor azzal kezdeni, hogy
> [...]

Jaj de nagyon ismerős dologról írsz. ha visszagondolok, akkor rosszul
vagyok és képes vagyok még azokat a stresszes jeleket produkálni, amit
az egyik előző munkahelyemen csináltam ahol a fenti rémálom napi
szintű valóság volt. Pedig én csak az ügyfélszolgálatot vittem, nem
fejlesztő voltam. Szerencsémre az emberi elme lassan de biztosan törli
a rossz emlékeket... :)

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando