[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 16:17:41 CEST

Ez tipikusan az a dolog, ami leirva kurva jol hangzik, es egeszen
addig tok meno, amig nem szembesulsz azzal egy szerda delutan, hogy a
reviewered elhuzott a francba fogorvoshoz, te meg nem tudod
becsekkolni hataridore a trivialis valtoztatasodat.

Vagy esetleg a reviewered egy torteto fasz, aki direkt lehuzza a
kododat, hogy o elorelephessen. Vagy pont ellenkezoleg: lusta es addig
huzza a reviewt, amig lehet.

Az, hogy a code review sokkal hatekonyabb, mint a unit test, hat
baromi nagy koponya lehetett, aki ezt kitalalta. Ez kb. olyan, mintha
azt mondanad, hogy egy teljes muszaki vizsga sokkal hatekonyabban
kihozza az auto hibait, mint a minden elindulas elotti ellenorzes
(megvan-e mind a negy kerek, beesik-e a fekpedal).

Persze, hogy sokkal hatekonyabb, csak masra valo.

lsp