[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Sze. 16., K, 11:33:16 CEST

> Azért ez nem egészen így működik. Ha mondjuk éjszaka kirángatnak, hogy
> dülöngélnek a szerverek, akkor ott többnyire elég drasztikus megoldások
> is előkeveredhetnek, kb. csak az a fontos, hogy a szolgáltatás menjen
> tovább. Aztán másnap ki lehet értékelni, hogy mi is volt a bibi, illetve
> hogyan lehet kizárni, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő.

Ne haragudj, most egy kicsit mosolygok, de komolyan nem kene nekem
magyaraznod, hogy mukodik az, amikor ejszaka dulongelnek a szerverek
es kell csinalni valamit. Dolgoztam olyan helyen, ahol ez a
mindennapok szerves resze volt.

Es mivel eleg sokat csinaltam ilyet, azt is tudom, hogy a hajnali
kettokor jo otletnek tuno megoldasok sokszor reggelre nem csak hogy
osszedolnek, de meg rontanak is a helyzeten. Ezert mindig igyekeztuk
atnezetni valakivel a kodot, ha volt ra mod, mert ejszaka,
kialvatlanul, stressz alatt kell dolgoznod, ennel csak akkor lehetne
rosszabb az itelokepesseged, ha reszeg is lennel.

Ami meg a Googlet illeti, welcome to the real world, vannak kocsog
emberek ott is es van olyan, hogy a folyamat akadalyozza a hatekony
munkavegzest. Az egyeduli dolog, amiben radikalisan kulonbozik a
legtobb helytol, hogy megengedhetik maguknak, hogy a latvanyosan
rosszul teljesito kollegakat kirugjak. Aminek sokszor az a nyilvanvalo
mellekhatasa, hogy az emberek a latvanyra utaznak.

lsp