[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Sze. 16., K, 12:32:06 CEST

Szerintem a codereview mindenkinek jo. Persze szemermes az ember,
mikor a kodjat nezik pl., meg nehez esetleg tapintatosan mas tudtara
adni az esetleges hibakat, feloldani az o esetleges gatlasait,
buktatoit. A fejlesztok is nyugodtan dolgozhatnak, ha tudjak, hogy
azert azt meg megnezi valaki es nem egyszemelyes a feleloseg. Ez kb.
olyan, hogy lehet telikabatban szerelmeskedni,de nem olyan jo azert.
"Rohano vilagunkaban" pont a lenygre nem marad ido / penz. Persze
hosszutavon kifizetodobb lenne a tervezett munka, de ki gondolkozik
hosszutavon. Van-e ertelme, lehetoseg hosszutavu tervezesre
egyaltalan? Mondjuk ez mar lehet messze vezet...

Andris