[Java lista] Eclipse Debug VS Timer.class

Szabó Péter szabo.peter at dk.hu
2008. Sze. 16., K, 17:42:34 CEST

Mondasz valamit: akkor tutira elő jön, mikor egy hibát találok a
kódomban debug közben és azt javítom, a java fájlt mentem.
A Tomcat meg kűzd az életben maradásért és próbál újratölteni mindent.
Ilyenkor keletkezik pár exception és többnyire beugrik a debug a
Timer.class-nál.

Gondolom ha az Auto Reload-ot kikapcsolom az adott webalkalmazásra
akkor nem lesz ilyen gond, nem?

Egyéb ötlet, lehetőség?