[Java lista] 6-os java eles kornyezetben

bognár attila attila at netalfa.hu
2008. Sze. 18., Cs, 09:33:01 CEST

JBoss tapasztalatom nincs, de nálunk 1.6 esetén ez okozott gondot:
http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=6434149
Valahol olvastam, hogy a JBosst is érint(het)i, bár verzióra és
konkrétumra nem emlékszem. Gondolom úgyis teszteltek előtte... :-)

Régen rágtam gumicsontot: szerintem nem csak véletlen, hogy a sorokat
jobb kisujj alatt közvetlenül elérhető karakterrel kell zárni angol
billentyűzeten: viszonylag logikus karakter, de nagyon praktikus is,
ráadásul gyakori. Ennek leütési sebességét magyar billentyűzettel nehéz
űberelni, a '[', ']', '=' gyakori karakterekét szintén. Nem hitvitázni
szeretnék, vegyesen használom a magyart és angolt, de úgy gondolom,
vannak megkérdőjelezhetetlen előnyei az angol kiosztásnak - a magyarnak
úgyszintén, lásd Szárnyaló Kft nevű ügyfélnek küldött ajánlat :-).
Kódolás és szöveg írás közben billentyűzetet váltani nem mondható nagy
overheadnek, max 3 db ';' karakteren be is jön a befektetett idő/energia
;-).