[Java lista] 6-os java eles kornyezetben

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Sze. 18., Cs, 10:05:07 CEST

> Kódolás és szöveg írás közben billentyűzetet váltani nem
> mondható nagy  overheadnek, max 3 db ';' karakteren be is jön a befektetett
> idő/energia

Csak akkor valószínűleg egyiken sem leszel képes 300 karakter/perc feletti gépelési sebességre. Ez is overhead szvsz. Márpedig szövegírás esetén fontos a sebesség. Programozás közben ugyanez sokkal kevésbé számít (kivéve talán a komment, amit viszont sokszor eleve angolul ír az ember). Szóval inkább a kicsit talán lassabb gépelési sebességet nyújtó magyar billentyűs programozás és a gyorsabb szövegírás. Nekem ez a trade-off teljesen jól bejön.

Ha már gumicsont... Bár nem akarok meggyőzni senkit, mert nekem aztán makk mindegy, ki mennyire hatékony, amíg nem a csapatomban van. Ha meg ott lenne, valószínűleg akkor sem a gépelési sebességén múlik a hatékonysága...

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Project Coordinator