[Java lista] 6-os java eles kornyezetben

Akos Gabriel akos.gabriel at i-logic.hu
2008. Sze. 18., Cs, 14:17:55 CEST

On Thu, 18 Sep 2008 13:10:08 +0200
Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu> wrote:

> A kérdés számomra ezek után, hogy mindent el lehet-e magyarázni
> mindig a megrendelőnek, mindent meg fog, meg kell-e(?) értsen, és jól

Az attól függ, kié a felelősség, és hogy mennyire mission critical a
dolog. És persze attól is, hogy mennyi a kockázata az adott
változtatásnak. Na ennek a megbecslése az informatikus dolga.
Pl. amikor a centos-okat lecseréltük ubuntura, arról nem kérdeztük meg
a felhasználót, mert ugyanaz a jvm, nem változott semmi, csak
egyszerűbb az üzemeltetés. De mondjuk amikor portálmotort cseréltünk,
akkor bizony volt róla írásos megemlékezés...

> is, -e? :o) Azaz milyen kommunikációs alapot lehet feltételezni a
> megrendelőről? Egy De Morgan azonosságra való hivatkozás belefér-e?

Nem tudom, felhasználója válogatja. Van ilyen is meg olyan is.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos