[Java lista] exec

Laja laja at freemail.hu
2008. Sze. 18., Cs, 16:56:10 CEST

Hi!

Van egy desktop java progim, ami a nyomtatást külső pranccsal oldja meg
valahogy így:

try {
	logger.debug("command: " + cmd);
	Process p = Runtime.getRuntime().exec(cmd);
	p.waitFor();
	logger.debug("...success");
} catch (Exception e) {
	e.printStackTrace();
}

Az érdekes az, hogy a logban megjeleneik a nyomtatási parancs is, és a
success is rendesen, és nincs semmi hiba. Windows alatt nyomtat is
pompásan, Linux alatt viszont nem történik semmi. (Természetesen nem
ugyanazt a parancsot adom ki a két rendszeren.) Linuxon parancssorból
kiadva ugyanezt a parancsot (kimásolva a logból) pompásan működik.
Mi lehet a gond?

Gondoltam jogosultságra, de nem találtam semmi használhatót. Ugyanez a
progi símán létrehoz és irogat fileokat, ezért viszont nem hiszem hogy
jogosultság.
Környezet: Kubuntu 8.04 (2.6.24-19-generic), java 1.6.0_06. A progi
webstarttal indul (ha ez számít).

Ötlet?

Laja