[Java lista] exec

Laja laja at freemail.hu
2008. Sze. 18., Cs, 17:44:23 CEST

Hi!

>   Linux-on lehet, hogy nem bináris fájlt hívnál meg, hanem egy script-et. Azt
> pedig nem tudja az exec futtatni. Próbáld meg úgy a futtatást, hogy egy shell
> futtassa azt, például exec("/bin/sh "+cmd).

Átírtam most ez van a logban:
command: /bin/sh -c "pdftops /home/laja/xxx/doc.pdf - | lpr "

Viszont továbbra se nyomtat. Parancssorból ugyanez megy :(

Ja, és mint látszik abszolut utvonalakkal dolgozom, így azzal nem lehet
gond.

>   Biztos jó dolog, hogy exec-el nyomtatsz? A Java is képes meghívni a
> nyomtatást, és akkor mindenhol jól fog működni a nyomtatás.

Nem. De egyrészt nem én írtam, nekem csak javítanom kell. Másrészt a
PDF-et úgy kapom készen, nekem csak ki kell nyomtatnam. Erre meg ez a
legegyszerűbb megoldás.

Laja