[Java lista] Tervezési minták

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 08:04:18 CEST

Angolul olvastam, nem rossz, de meglepetes erhet a tartalmat illetoen:
nem tervezesi hanem kodolasi mintakat mutat az oreg, tehat ilyesmiket
targyal mint valtozok elnevezese, funkciok szervezese, mik keruljenek
egy osztalyba, stbstb. Egyreszt ujdonsagot nem nagyon talaltam benne,
masreszt viszont tetszett, hogy amit rutin es jozan paraszti esz
alapjan csinal az ember jol, arra logikus es esszeru explicit
magyarazatot ad hogy miert jo ugy es miert nem jo mashogy.