[Java lista] Tervezési minták

Peter Verhas peter at verhas.com
2008. Sze. 23., K, 14:25:08 CEST

Utánanéztem, mert rémlett valami két évvel ezelőttről. A

   1. public static Singleton getInstance()
   2.   {
   3.     if (INSTANCE == null)
   4.     {
   5.       synchronized (Singleton.class)
   6.       {
   7.         if (INSTANCE == null)
   8.         {
   9.           INSTANCE = new Singleton();
   10.         }
   11.       }
   12.     }
   13.     return INSTANCE;
   14.   }

Minta nem jó. Nem írnám le részletesen, hogy miért, majd Auth Gábor
elolvassa a

http://www.ibm.com/developerworks/java/library/j-dcl.html

cikket és ez alapján egy külön cikkben megírja jól magyarul.

Ez egy nagyon jó cikk, pont erről, csak éppen "angolul van" :-)

Üdv.
Péter