[Java lista] Tervezési minták

Peter Verhas peter at verhas.com
2008. Sze. 23., K, 16:15:03 CEST

Nem arra volt válasz amit beidéztem. Elrontottam, hanem hogy a Singleton nem
biztos, hogy egy az egész JVM-ben. Nem neked szólt. De nem rohantam ki. Itt
vagyok bent.

A "nem tudjuk" pedig nem valakire vonatkozó célzás akart lenni, bár így
lehetett érteni. Azt akartam volna mondani, hogy nem érdemes olyan témákat
gondosan körüljárni, amit mindannyian értünk, és aztán bólogatni, hogy lám
milyen okosak vagyunk. Persze ha valakinek újak ezek a dolgok, akkor nem
zavar ha a listán szó van róla. De speciel biziclop kolléga megjegyzését
arról, hogy mit garantál a Singleton ilyennek éreztem.

Néha én sem tudom megállni, hogy be ne szóljak valami jópofát, amiről aztán
kiderül, hogy senkinek nem tetszett.

Péter

 Nem értem kirohanásod okát és célját.