[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Sze. 26., P, 13:58:29 CEST

Szervusztok!

Nem kimondottan Java témájú a kérdésem de szerintem itt sok SQL guru
figyel ki a fejéből. :-)
Oracle adatbázisban, clob típusú mezőkben az fckeditor által generált
html kódot tárolok. Ebben szeretnék keresni de úgy, hogy a tag-ekben
lévő egyezésekre ne dobjon találatot. Pl. ha rákeresek arra, hogy table
akkor csak abban az esetben adjon találatot, ha valamely html tag-on
belül található az de magára a table-tag-ot vegye figylemen kívül mert
akkor az összes oldalra találatot adna, lévén table minegyik oldalon
van.
Oracle-ben van lehetőség regexp kifejezésekre keresni de nem sikerült
eredményt elérnem vele mert vannak hiányosságaim -e téren. :-(
Ezzel próbálkoztam:
WHERE REGEXP_LIKE(mezo_neve, '</?\w+\s+[^>]*>')
Ez azonban nem jó és nem tudom, hogyan lehetne kibővíteni átalakítani
hogy jó legyen. A kulcsszót a csillag után próbáltam helyezni de nem
adott így találatot.

Válaszokat előre nagyon köszönöm!

--
sirkalmi