[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2008. Sze. 26., P, 15:01:56 CEST

Szia!

Nem vagyok a regexp híve (talán mert még nem éreztem rá az ízére), de szerintem elég nehéz megfogalmazni a helyes kifejezést erre a problémára
mert ugye te a tagon kívüli TABLE-t keresed:
>*TABLE*<
de ugye ebbe a regexpbe bőven belefér a
>*<TABLE>*< is

tehát ha már mindenkép így akarod csinálni, akkor: >[bármi csak ne <]kulcsszó[bármi csak ne >]<

de még az sem biztos, hogy ez a megközelítés sikerre vezet.

Én a helyedben szimplán kiszűrném az olvasható részt a htmlből, és ami megmarad, abban keresnék. Erre a feladatra meg már vannak kész programok.

VigB