[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

bognár attila attila at netalfa.hu
2008. Sze. 26., P, 15:28:22 CEST

Szia!

Nem tudom, mik a lehetőségek, de a legegyszerűbb talán az, hogy a html
mellett letárolod a tartalmat egyszerű szövegként is, és abban keresel.

Ugyanis ha ez a html: "egy <b>zöld</b> béka", és valaki "zöld béka"
előfordulásokra kiváncsi, szerintem nagyon nehezen fogsz jó megoldást
találni (ugyanekkora erővel simán előfordulhat az is, hogy a html tag a
szó közepén van, főleg ha "sima" felhasználók szerkesztik - fckeditor
alapján erre van esély érzésem szerint).

Üdv,

Attila