[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Cpt cpt at freemail.hu
2008. Sze. 27., Szo, 13:57:59 CEST

     Normal   0         21         false   false   false      HU   X-NONE   X-NONE                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              szervusz,

  clobban lehet like-osan keresni, de nem a leghatékonyabb.

  egy másik megközelítés az alapproblémára:

  pl a liferay ezt a kérdést úgy kezeli, hogy amit az editorral beviszel, a bevitel pillanatában lucene-nel szavanként leindexeli, és a lucene keresőjét használja is egyben az indexekre.

  szerintem egy futó átgondolást megér, hogy nem egyszerűbb-e indexelni a tartalmat és az indexek között keresni. előnye, hogy ha már megvan a "bonyolult" architektúra a keresés nagyon gyors és egyszerű. hátránya, meg, hogy kell még pár /akár kész/ komponens; és a keresés szempontjait előre rögzíteni kell, mint hogy lehessen-e logikai kifejezéseket is megadni, és ehhez megfelelő indexelést kiválasztani.

  üdv, Gábor