[Java lista] Glassfish log

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 11:47:33 CEST

Udv a listanak!

Fejlesztes soran megszokott volt, h a JBoss logjai folyamatosan futottak
a konzolon. Ez vagy egy egyszeru tail -F parancs segitsegevel ertem el,
vagy nem hatterben futtattam a JBosst, es a stdoutot neztem.

Hetvegen elkezdtem kicsit kostolgatni a Glassfisht. Sajna a logjai ember
szamara igencsak olvashatatlanok (gondolom azert alkalmazzak ezt a
format, h konnyebben lehessen feldolgozni). Van mod arra, hogy
valamennyire emberi formaban jelenjen meg a log? Ertem ez alatt, hogy
csak az idopont, az uzenet szintje, a logger kategoira, es maga az
uzenet. Ha nem muszaj, nem buvezkednek mindenfele konzolos cut, es egyeb
parancsokkal.

P.