[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 10:54:31 CEST

Mint azt korábbi levelemben írtam, a <> jelek ki vannak cserélve html
entitásokra azaz &lt; és &gt; jelekre. Ennek megfelelően kellene átírni
a regexp kifejezést de csak nem boldogulok vele.
Az eredeti kifejezés:
REGEXP_REPLACE (c1, '<[^>]+>')

Ezzel próbálkoztam:
REGEXP_REPLACE(xml, '&lt;[^&gt;]+&gt;')

Meg ezzel:
REGEXP_REPLACE(xml, '\&lt;[^\&gt;]+\&gt;')

Úgy néz ki, hogy az & jelnek speciális jelentése van mert az Oracle SQL
Developerben futtatva előugrik egy ablak ahol lt nevű paramétert vár a
felhasználótól. Próbáltam \ jellel levédeni de mihaszna. Hogyan lehetne
ezt megoldani?

Válaszokat nagyon köszi!

sirkalmi