[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Sze. 29., H, 14:02:07 CEST

On Mon, 29 Sep 2008 13:44:32 +0200
Mariák Kálmán <sirkalmi at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Hű ez tényleg igazán extrém de gyorstapasznak jó lesz köszi! Ahoz, hogy
> külön mezőben tároljam a szöveget, melyben keresni kell több tucat
> működő rendszert kéne migrálni adatbázis szinten. Ez lesz a végső
> megoldás mindenképp.

Tobben javasoltak a Lucene hasznalatat. Ahhoz szerintem nem kell
adatbazist migralnod, mert a keresest nem az adatbazis vegzi, hanem az
erre a celra kifejlesztett lucene. Ezert aztan nem kell kulon mezoben
eltarolnod a szoveget sem, csak az indexelest es a keresest erre  a
komponensre bizod, ami aztan az adatbazisra mutato referenciat ad vissza.
(Mondjuk a html-t tartalmazo tablad megfelelo soranak az elsodleges
kulcsat.)

  atleta