[Java lista] képfeldolgozás

Huj Tamás hujtomi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 19:28:23 CEST

Sziasztok!

önálló labornak orvosi diagnosztikát segítő témát választottam, azon belül
az a nemes feladat jutott nekem, hogy mammográfiai képeket elemezhetek. A
képek valahogy így néznek ki:

http://users.hszk.bme.hu/~ht608/c01001lc.png
http://users.hszk.bme.hu/~ht608/c01001lm.png
http://users.hszk.bme.hu/~ht608/c01001rc.png
http://users.hszk.bme.hu/~ht608/c01001rm.png

az alapfeladat az hogy ezeket a képeket intenzitás és textúra szerint 5
részre kell bontani, intenzitás szerint még menne is, de ahogy látjátok a
textúra elég bonyolult. Még azt se tudom hogy merre induljak, szóval minden
ötletet szívesen veszek, legfőképp azoktól akik már foglalkoztak
képfeldolgozással.

üdv,
Tomi