[Java lista] Kérés átirányítása, továbbítása taglibb?l lehetséges?

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 13:45:12 CEST

Szervusztok!

Egy tagliben belül megoldható valahogyan a kérés átirányítása vagy
továbbítása?
Úgy tudom, hogy ha mar írva lett a kimenetre akkor nem lehetséges, a
taglibet meg JSP lapokon hívja meg az ember ugyi. Szóval ez a kitétel
nem teljesülhet. Hogyan szokás ezt megoldani? Gondoltam JavaScript
oldali átirányításra de idegenkedem tőle. Megoldás lehet még a Servlet
ami ezt a vezérlést végezné de ez nem illeszkedik abba a fejlesztési
modellbe amiben dolgozom. Minden üzleti logika taglibekben van.
A feladat annyi volna, hogy van egy taglibem melyben mindenféle dolgokat
csinálok, azonban ellenőrizni kell, hogy be van-e jelentkezve a
felhasználó és ha nincs akkor át kell dobni egy megfelelő oldalra.

Válaszokat nagyon köszönöm!

--
sirkalmi