[Java lista] I18n, MyEclipse

Király Péter kirunews at freemail.hu
2009. Ápr. 1., Sze, 15:09:31 CEST

Bocsánat,

miután megírtam a levelet találtam egy fórumon egy tippet: ugyan az update
site-tal való telepítés tényleg nem működik, viszont ha kicsomagoljuk a plugint-t
a MyEclipse dropin könyvtárába és néhányszor újraindítjuk/leállítjuk, működni fog. És
valóban. Azért alternatívák továbbra is érdekelnek.

Szép napot!

kiru

 <javalist at javagrund.hu>, ezt írta:

Sziasztok

Ma frissítettem a MyEclipse-et 6.akármiről 7.1-re és meglepve látom,
hogy a ResourceBundleEditor nevű plugin nem működik ezzel a verzióval. A szerző azt írja, hogy ő már nem nagyon fog ezzel foglalkozni. A plugin azt tudta (legalábbis számomra ez volt a legfontosabb), hogy egymás mellett lehettett szerkeszteni a properties fájlok egyes nyelvi változatait (képernyőkép: http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=125041). Sajnos a MyEclipse saját szerkesztőjében egyszerre egy nyelvi változatot lehet szerkeszteni, és nincs arra lehetőség, hogy megtudjam ez-vagy-az a kulcs le van-e fordítva a többi nyelve.
A kérdés tehát, hogy többnyelvű alkalmazások nyelvi változatait ti
hogyan szerkesztitek? Tudtok-e valami jó ki ehhez fogható editort?

Köszönettel,
kiru

Nincs még medencéje?
Nyerjen a Kerex Kft-től