[Java lista] Ovatosan az SVN 1.6 upgraddel

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Ápr. 13., H, 10:42:29 CEST

>  Az 1.4 és az 1.5 között is volt apró különbség, az 1.4-el checkout-olt helyi
> repót az 1.5 tudta kezelni, de fordítva már nem. Gondolom itt is él a
> visszafelé kompatibilitás és lehet kapcsolódni 1.6-os szerverhez régebbi
> klienssel.

Igen, és az 1.6 szerver is kezeli az 1.5 repo-t és nem upgradeli, csak
külön parancsra. De kliens
oldalon ez nem áll, ott automatikusan upgrade-lődik.

>  A NetBeans bináris svn-t használ, nem SVNKit-et, Eclipse esetén rendszeresen
> lehet szívni a problémával, az SVNKit mindig sokat késik...

Lehet, ezzel nem foglalkoztam. A jelenségen viszont nem változtat: a
NetBeans svn plugin-je
jelenleg (tegnap előtt délután) le van maradva és szívok vele. (Vagy
csak elrontottam valamit?
De jó lenne!)

--
Verhás Péter