[Java lista] Ovatosan az SVN 1.6 upgraddel

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Ápr. 13., H, 10:57:14 CEST

Halihó!

> Igen, és az 1.6 szerver is kezeli az 1.5 repo-t és nem upgradeli, csak
> külön parancsra. De kliens oldalon ez nem áll, ott automatikusan upgrade-
> lődik.

  Igen, ez így helyes.

> Lehet, ezzel nem foglalkoztam. A jelenségen viszont nem változtat: a
> NetBeans svn plugin-je jelenleg (tegnap előtt délután) le van maradva és
> szívok vele. (Vagy csak elrontottam valamit? De jó lenne!)

  Hmm... a NetBeans is átvette az Eclipse hülyeségét: már nem a bináris svn-t
használja, hanem natív Java klienst használ... :)
  Ha már meghoznak egy ilyen döntést és az IDE részévé teszik (rendszer
pluginként), akkor legalább kapják össze magukat, ha új verzió jön ki...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor