[Java lista] Ovatosan az SVN 1.6 upgraddel

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2009. Ápr. 14., K, 16:06:58 CEST

> Amugy mar par hete mi is szivtunk ezzel.
> Az lett a vege, hogy Mac-en downgrade (kolleganal), en meg elkezdtem
> hasznalni a Subclipse-t ami mar 1.6 kompatibilis.
Jaja, ez jó kis szopás volt. Próbáltam felrakni 1.6-os javahl-t, de
ezzel Subversive nem ment, Subclipse elvileg igen, de utána voltak vele
gondok symlinkeken kívül is, pedig utána újból checkoutoltam az egész
projektet. Néha pár könyvtár ott maradt commit után mint különbség, de
közben parancssorban svn st -u nem mutatott semmit. (Pedig a javahl
elvileg a lokálban lévő svn apira épül, szóval érdekes.)

A vége nálam az lett, hogy kicsit meg kellett hackolni a macportsot, és
1.5.6-os svn-t és javahl-t tettem fel. Ezzel checkout után már tudtam
szépen kezelni Eclipse-ből és cli-ből (erről nem akartam lemondani, mert
rendre előfordul, hogy Eclipse bizonyos változtatásokba belegabalyodik)
is a working copyt.

Üdv,
Felhő