[Java lista] Ovatosan az SVN 1.6 upgraddel

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Ápr. 20., H, 09:52:46 CEST

Én nagyon úgy látom, hogy a NetBeans, ami nekem fent van (ld. később)
tartalmaz egy olyan konfigurációs oldalt, amelyiken be lehet állítani,
hogy hol van az svn kliens, de nem azt használja, hanem a SVNKit-en
alapuló klienst, ami a pluginnal együtt jön.

Nekem ezek után most sem működik együtt az új local copy-kkal.

Péter

Ezt a NetBeans használom most éppen:

Product Version: NetBeans IDE 6.5 (Build 200811100001)
Java: 1.6.0_07; Java HotSpot(TM) Client VM 10.0-b23
System: Windows XP version 5.1 running on x86; Cp1250; hu_HU (nb)
Userdir: C:\Documents and Settings\verhas\.netbeans\6.5

Továbbá:

http://subversion.netbeans.org/faq/index.html#q4

oldalon szerepel az 1.4

1.4 Are JavaHL and JavaSVN supported?
  No, they aren't.

vagyis nem használja, vagy akkor amikor írták nem használta. Elég
out-date az egész NetBeans subversion dokumentáció. Pl azt írja, hogy
1.3 és 1.4 local copy-t tud kezelni, amikor már éppen azzal szívok,
hogy az 1.5-ről az 1.6-ra akarok áttérni. A news szekcióban meg azt
írja, hogy nincs news.

Péter