[Java lista] NetBeans SVN 1.6 upgrad patkolas

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Ápr. 20., H, 10:30:58 CEST

http://subclipse.tigris.org/servlets/ProjectDocumentList?folderID=2240

oldalról letöltöttem a site-1.6.2.zip fájlt. Ebben van a plugins
könyvtárában egy

org.tigris.subversion.clientadapter.javahl_1.6.0.3.jar

A netbeans könyvtárban van egy svnjavahl-1.5.0.jar a NetBeans
6.5\ide10\modules\ext könyvtárban. A letöltött jar-ból kiszedtem
minden olyan könyvtárat, meg Eclipse pluginnek kinéző fájlt ami a
NetBeans plugin-ben nincs, majd kitöröltem a svnjavahl-1.5.0.jar fájlt
és a helyére tettem a preparált fájlt svnjavahl-1.6.0.3.jar néven.

Működni látszik.

--
Verhás Péter
ügyvezető