[Java lista] OFF(?) -> Oracle & SUN

Verhás István istvan at verhas.com
2009. Ápr. 21., K, 12:50:06 CEST

Szerintem láttunk már az Oracle-től egy nagyon közeli terülten arra
példát, hogy mit kezd egy versenytárssal felvásárlás után. Nekem a
Berkley db jutott eszembe ami embeddable open source és éli tovább
életét. Pedig volt addig is az Oracle-nek embeddable fizetős db-je.
Megvannak egymás mellett. Persze ez még csak néhány év eredménye :)
ĂĽdv
vi