[Java lista] OFF(?) -> Oracle & SUN

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2009. Ápr. 21., K, 13:18:01 CEST

2009/4/21 Marai Laszlo <lists at atleta.hu>:
> On Tue, 21 Apr 2009 08:02:15 +0200
> Kristof Jozsa <kristof.jozsa at gmail.com> wrote:
>
>  Hali!

> Folytatva az offolast: az index valoszinuleg szinte mindenrol
> marhasagokat ir, mert tech & 'tudomany' & internet temaban szinte minden
> cikkuk hibas. Vagy meg az is lehet, hogy az osszes tobbi ujsagirojuk jo,
> csak veletlenul pont ezek a rovatok uber igenytelenek :).

Sajnos minden újságíróra igaz, hogy annyira felületesen ismeri az
adott területet, hogy az már borzasztó. Ez alól kivételek a szakírók,
akik maguk is általában szakembernek mondhatóak. Az indexnél kétlem,
hogy van ilyen.
Nekem mindig az jut eszembe, amikor egy riport készül és az épphogy
felkészült riporter próbálja megérteni, hogy miről beszél a szakember.
A riporte drága pedig abban a hitben van, hogy mindent meg lehet
érteni két mondat alapján...
Mondom ezt úgy, hogy kommunikációs egyetemre jártam, ahol - elvileg -
újságírókat képeznek. Ha rám hallgattok, akkor kerülitek a
sajtótermékeket vagy nagyon megválogatjátok... ;)

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando