[Java lista] Parallel computing

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Ápr. 24., P, 09:55:17 CEST

Szia,

ha jól értem, a Grid technológia érdekel. Erről bővebbet kezdhetsz itt keresni (kicsit mórickásnak tűnik, de sztem elég jól összeszedte a linkeket is):

http://gridcafe.eu-egee.hu/

vagy akár a főoldalról kezdve

http://www.eu-egee.org/

A BME-n is foglalkoznak vele, esetleg tőlük is kérhetsz további segítséget:

http://egee.ik.bme.hu/

Üdvözlettel,

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck