[Java lista] j2ee persistence ... tovabb gondolva GWT

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Ápr. 30., Cs, 12:42:04 CEST

hali,

Ha mar igy belejottunk, hadd tegyem fel a meg kinzobb kerdest, amire persze
nem lesz egzakt valasz...

Mivel csinaljak _nagy_ forgalmu web-es alkalmazast?

A kovetkezoket probaltam mar:

Jsp_jsf:
Az osszes ilyen szerver oldali cuccal az a baj, hogy elegge terheli a servert,
persze tudom, van cache, nem kell mindig ujraforditani az oldalakat.
A masik bajom, hogy ha valami extrat akarok, akkor nem tudom elkerulni a
javascript-et, amitol _irtozom_ :)

JBoss RichFaces: jo, de ami nekem nagyon kellene, az nincs (suggestion box-ban
a kliens fel/le nyilakkal lepeget, egy detail formon reszletes infokat kell
adnom a kivalasztott elemrol)
Amugy jo, atgondolt, valamint igertek a listajan, hogy erdemes beepiteni ezt a
feature-t.

Icefaces: meg viszonylag uj jatekos, ezt szinten nem tudja es kerek perec
elutasitottak a feature request-et.

Appclient:
Openswing. Nagyon jo, de sajnos applikacio, igy telepiteni kell, ill. jnlp-vel
lehet deploy-olni.

gwt: Ha a google-nek mukodik - marpedig, ha valakinek, hat nekik van nagy
forgalmuk -, akkor talan nekem is jo :).

Nem kell a javascript-nek meg a kozelebe sem menni, a lapok elore le vannak
forditva, igy a server oldalt csak az async keresekkel terhelem. Nyilvan
nekik is szempont volt a tervezesnel, hogy hasznaljuk a kliens eroforrasait
is.

hatranya:
a fent emlitett serializacios problemak, ill. a szukebb java api.
a forditas nagyon sokaig tart

Mit hagytam ki?

--
 thx,