[Java lista] jarban tld problema

fisha fisha at freemail.hu
2009. Aug. 3., H, 11:18:47 CEST

Sziasztok!

Találkoztatok már olyan problémával, hogy egy webapplikáció elszáll
azzal, hogy nem találja az adott taglibet uri alapján, pedig a tld ott
van a web-inf/lib-ben egy jarban.
"The absolute uri: http://foo/bar cannot be resolved in either web.xml
or the jar files deployed with this application"
A dologban az a fura, hogy nem tudom, hogy mitől jön elő ez a hülyesége,
és sajna azt sem, hogy mitől javul meg. Néha rájön aztán elmúlik. Heves
clean build, tomcat clean és egyebek után. De nem mindig. Most éppen
abban a fázisban vagyok, hogy nem tudom lebeszélni róla sehogyse... :(

Eclipse 3.4.2
Tomcat 6.0

Előre is köszi a segítséget!

Üdv,