[Java lista] agile development

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Aug. 7., P, 23:48:18 CEST

Üdv,

Én ezt olvastam:
http://www.theserverside.com/tt/articles/article.tss?l=AgileJavaDev

Bejött, mert bevezető, és a Java-s eszközöket is egy rendszerbe
foglalja, amiket már alapvetően ismertem. Én 5 nap alatt olvastam el,
szóval nagyon haladós, jó ugródeszka a fejlesztői oldal felől. Utána
lehet menni az elméletibb irány felé.
Szemléletformálónak nem mondanám, inkább egy olyan, ahol gyakorlati
oldalról lehet beleszagolni, mi is ez, meglesz a fogalmad, hogy mik is
a célok.

Viczi