[Java lista] agile development

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Aug. 11., K, 22:42:51 CEST

> Szerintem mind így gondolja, És nem is tévednek, mert biztos van egy
> nagyon buta programozó valahol egy távoli szigeten, aki annyira lehúzza
> az átlagot, hogy rajta kívűl mindenki felette van. :)

Rosszabb, itt grasszálnak köztünk.

Egy ösmerősöméket szívatják egy állami cégnél, tanácsadóskodnak X
platform témában, de prgmot nem írhatnak X-re, mert ahhoz kellene -
adatbiztonság vagy mire hivatkoznak - egy ugyanolyan servert
felállítaniuk (hw és sw), mint ami bent van, kb. 25 MFt. Szóval ők nem
írhatnak X prgmot, csak ontják a doksikat, koncepteket, megoldási
javaslatokat, meg efféle marhaságokat X témában. (Természetesen van
saját X-ük, de nem olyan vason.)

Ám van bent egy csávó, nevezzül Lajosnak, aki viszont ír X scripeket, a
módszertan kb. olyan, hogy várnak a liftre, erre Mariska odaszól Lajosnak:
- Lajos, kéne még egy mező a izébe, amit múltkor csináltál, hogy egy
határidő dátumot is lehessen megadni.
- Oké, holnap megcsinálom.

Dokumentáció: nuku. Koncept: nuku. Teszt: nuku. Semmi. De Lajos írhat
X-re kis prgmokat, mert ő belsős. Még egy lista (mármint felsorolás)
sincs a prgmjairól. (Szerencsére script, szóval forrás van, mármint
annak, aki hozzáfér a belső rendszerhez)

Nem is akarjuk elképzelni, miket írogatott eddig, milyen színvonalon.

Itt járnak köztünk, mondom, és egy példány 4-5, magát az átlagnál többre
tartó embert ellensúlyoz, simán.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?