[Java lista] Live Update

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Aug. 12., Sze, 12:52:16 CEST

Szia Ákos,

És mit szól ehhez a SUN (vagy most már az Oracle ?), biztos, hogy nem
lehet munkára bírni a Glassfish-t?

Félre a tréfával valószínűleg az elv ahogy megvalósítják azonos és én még
azt sem ismerem, így elvileg mindegy melyik kézikönyvet olvasom el. Aztán
majd, ha menő Java-s leszek választok egy AS-t, mert még az is lehet, hogy
a választékot sem ismerem rendesen (pl. még JONAS sosem volt a gépemen)!!!

Egyébként először JBOSS irányba akartunk elindulni, de még az 100$-os
licensz kérdés megválaszolásáig sem jutottunk el a JBossDeveloper-el
kapcsolatban, próbálkoztunk az ULX-nél is, de éppen senki nem ért rá, így
maradt a az NB-GF páros, eddig elég jól kijöttünk velük (nem midha sok
dolog működne a projecktből), majd valószínűleg később fog jól
felbosszantani, ha már értem mit vagy mit nem csinálok.

Attila.