[Java lista] Live Update

sashee gsashee at gmail.com
2009. Aug. 12., Sze, 12:50:02 CEST

Hello!

Ha jol tudom, akkor a Glassfish v3 mar OSGI bundleket is tamogat. Azt
szinte pont erre talaltak ki, meg egyes reszeket is tudsz updatelni,
nem is kell az egeszet. Viszont mondjuk ezzel bukod a clusteringet,
mert ha jol tudom, akkor a V3-ban meg nincs, majd csak fel ev mulva(ha
jol emlekszem).

sashee