[Java lista] Live Update

Istvan Soos syntern at sch.bme.hu
2009. Aug. 12., Sze, 15:05:37 CEST

> Mi egy meglevő nemkicsi projektet akartunk volna GF-re áttenni, egy
> csomó felmerülő issue-t megoldottunk, de aztán maradtunk JBossnál.

Csak nem JBoss-függőségeket raktatok az alkalmazásba? :)

> Persze ha anno úgy állunk neki, akkor GF-re is meg lehet csinálni.
> A többprojektes, dependenciás, classloados témáknál voltak/vannak
> gubancok, ha jól emlékszem.

Én egy dolog miatt nagyon fújok a JBoss-ra: irtó szar a classloader-
kezelése. Ezt nem csak projektek deployolására alapozom, írtam egy
profiler-t, ami szépen runtime módosítja az osztályokat. Ehhez szépen
kell tudni kezelni a classloaderek egymásba ágyazódását. Rögtön az
első implementáció gond nélkül futott Glassfishben, de JBosshoz körbe
kellett heckelni, mert annyira gáz volt a classloader-hierarchiája.

Üdv,
    István