[Java lista] Live Update

Peter Fabian Peter.Fabian at Sun.COM
2009. Aug. 12., Sze, 16:09:28 CEST

Tamás Magyar wrote:

> Ha ez igaz, nehogy majd ez fogja vissza az elterjedését magas
> rendelkezésre állású / nagy terhelésű alkalmazások alá, szerintem
> érdemes lenne kipróbálni a gf v3-t
> - oprendszer clusterrel
> - jvm clusterrel (terracotta - ebből a jó fizetős)
> - osgi clusterrel (van valakinek ilyen tapasztalata?)

megteszi bármilyen loadbalancer eszköz is (akár hw, akár sw), ami
észreveszi, ha a cluster vmelyik node-ja halott, és a session-t pedig
arra a node-ra irányitja vissza, ahol keletkezett, akkor szolgáltatás
szinten a v3 is clusterezhető.
mivel nincs cluster admin a v3.0-ban, persze kézzel kell egyenként
node-okat konfigolni, meg deploy-olni rá stb stb.
ettől még persze nem lesz session replikáció.
PP

--
Peter Fabian
Sun Software