[Java lista] egyszerű kérdés :)

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Aug. 17., H, 02:31:29 CEST

Groovy nekem is eszembe jutott (érdekes, mintha testvérek lennénk),
bár azt hiszem egy kicsit nagy ágyú lenne erre a problémára. De nem
elvetendő elméletileg, hiszen Java-ból könnyedén indítható, és ha más
classloader-t nem adsz neki, akkor látni fogja az osztályaidat,
objektumokat belerakhatsz groovy script változókba (mielőtt
elindítod), és nem nagyon kell cast-olni.

Péter

--
Verhás Péter
ügyvezető