[Java lista] Fwd: Array join

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Aug. 22., Szo, 19:42:01 CEST

> Mutass egyetlen compileres nyelvet, amelyikben van normális string-kezelés.
> Ez valami vallási dolog lesz, mert technikailag nincs akadálya.
>
> :o)))))))
>
> Ez a téma időről-időre előkerül. Az Oracle sql-je is foghíjas, pedig ott
> vannak másutt nem nagyon található finomságok (pl.: translate).

De akkor miért nincs valami SlowStringManipulator osztály, és akkor
mindenki tudná, hogy lassú.

Pluckert haszálok Sunrise Desktoppal (Palm-hoz offline browser), és van
két újság Neten, amit rendszeresen olvasok. Tegnapelőtt írtam hozzájuk
scriptet, hogy leszedje a legújabb számaikat, és rendesen elnevezze.
Főoldalról kell kibogarászni a dátumot meg a linket, kb. tucat
replace/split/join, miben írtam? hát PHP-ben. És nem azért, mert ez van
manapság éppen kéznél, hanem ebben van az említett 3 string function.

Tényleg nem értem.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?